Stage Zuid-Afrika - Reisverslag uit Einighausen, Nederland van Anouk Tummers - WaarBenJij.nu Stage Zuid-Afrika - Reisverslag uit Einighausen, Nederland van Anouk Tummers - WaarBenJij.nu

Stage Zuid-Afrika

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Februari 2011 | Nederland, Einighausen

Over tien dagen is het dan eindelijk zo ver, mijn stage in Zuid-Afrika staat voor de deur.

Eerst zal ik maar eens in het kort vertellen wat mijn stage inhoudt: Ik ga stage lopen bij de organisatie The Cradle of Hope. Een organisatie die vrouwen (en kinderen) opvangt die in moeilijkheden terecht zijn gekomen, hierbij moet je denken aan alchohol, drugs, prostitutie maar ook mishandeling en misbruik. The Cradle of Hope zorgt ervoor dat deze vrouwen en kinderen weer een dak boven hun hoofd krijgen, weer te eten krijgen en kleinschalig hun eigen bedrijfje kunnen starten door het maken en verkopen van bijvoorbeeld sieraden.

Tot mijn taken zullen behoren het schrijven van een communicatieplan en het organiseren van een verkoopsevent. En daarnaast zal ik vier dagen in de week gewoon meedraaien met de organisatie!


Ik heb er ontzettend veel zin in! Woensdag krijg ik mijn laatste vaccinatie en dan is alles voor de rest geregeld! Ik zal verblijven op de Chef School of Food and Wine in het Krugersdorp. Het gehele adres zal ik later nog wel posten! Ik zal zo vaak mogelijk proberen een verhaaltje te schrijven, zodat jullie kunnen lezen wat ik allemaal meemaak. Hopelijk is het internet me daar een beetje goedgezind. Voor nu ga ik nog even een paar dagen genieten van mijn tijd in Nederland!

Kus Anouk



  • 04 Februari 2011 - 15:21

    Je Zus:

    Ha meid,

    Heel veel succes en plezier daar!!
    Ik ga je ontzettend erg missen.

    Liefs Laura

  • 05 Februari 2011 - 20:13

    Je Sjatje:

    Hee sjat,

    Ik wens je heel veel succes daar in ZA!
    En ik ga je erg missen!! Maar gelukkig dat ik je in April/Mei kan komen opzoeken!! Kijk er al naar uit!!

    Xxx

  • 06 Februari 2011 - 09:51

    Vera:

    Hee Anouk

    Geweldig dat je dat gaat doen!!! Heeeel veel plezier, geniet ervan. Dit zal je nooit vergeten; het is een ervaring voor je leven!

    x Vera

  • 06 Februari 2011 - 09:56

    Familie Kusters:

    We zullen je missen,maar weten dat deze tijd je heel veel zal brengen. Dezevervaringen zullen je beslist van pas komen in je verdere carrière . veel plezier namens ons drietjes we zulken uiteraard je verslagen volgen.

  • 06 Februari 2011 - 11:46

    Renee Weerts:

    lievee schat!! wij zijn ontzettend trots op je dat je dit gaat doen! het wordt zeker een succes, jij kunt dit!! koppie op!! ik hoop dat wij het redden om je nog met een bezoekje te vereren!!

    ek is lief vir jou & ek sal jou baie mis!!

  • 06 Februari 2011 - 19:20

    Lotte:

    Hee Meis!
    Ik wens je heel veel succes, maar ook ontzettend veel plezier daar!!
    Ik zal je heel erg gaan missen...
    Maar je absoluut niet vergeten!!
    Liefs xxx Lotte [Je weet tog <3]

  • 07 Februari 2011 - 10:15

    Robin:

    Hey Anouk,

    Veul plezeer en succes in Zuid-Afrika. Maak d'r get van en as ze teruk bes drinke ver os eine.......ofja eine:p

    x Robin V oet B

  • 07 Februari 2011 - 20:11

    Els:

    Hoi Anouk, we wensen je een leerzame tijd toe in Zuid-Afrika, veel succes en geniet er van.
    Het zal een stukje stiller worden hier zonder jou, we gaan je missen.

    veel liefs
    John en Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Einighausen

Krugersdorp

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2011

Kaapstad

19 Juni 2011

Victoria Falls

14 Juni 2011

Lebo’s Soweto Bicycle Tours

12 Juni 2011

Victoria Falls

07 Juni 2011

Kruger National Park
Anouk

Actief sinds 28 Aug. 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 31845

Voorgaande reizen:

14 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Krugersdorp

29 Augustus 2009 - 19 December 2009

Besançon

Landen bezocht: